Բարի լույս աշխարհ ու +


Ինչ հետաքրքիր է…. Լքեցի Facebook-ն ու գնացի Google+: Ամենաթույն սոցիալական ցանցը, որ երբևէ հնարավոր էր ստեղծել: Բայց մեկա զարմանում եմ: Կարելի է ասել, որ էն քիչ առաջիններից եմ, որ Ջուջլ պլուս ներխուժեցի, երբ մուտքն ազատ էր: Ինչ հավեսա՜ ու լիքը մարդ կա, բայց ՉԿԱ :D Մեղղմ ասած, մեյլի բերումով հայտնվել են G+ -ում, բայց երբևէ օնլայն չեմ տեսել որևէ մեկին: 

Բայց էնտեղ էլ ունեմ ընկերներ ու բավականին ակտիվ են, ինչու՞ —  PABOTA! Փաստորեն, միակ անկապ, անգործ, անշահախնդիր G+ -ի քաղաքացին ես եմ: 

Գուգլի մսին չէի գրելու, բայց միամիտ ստացվեց, քանի որ էսօր գուգլի շնորհիվ կիրականացնեմ իմ վաղեմի երազանքը:

Մի խոսքով,իմ Facebook-ի ընկերներ, ես բոլորիդ կարոտել եմ, եկեք Google+…. Ճիշտա ես ձեր անունները գիտեմ միայն, ու մեկ էլ չատի փոքր նկարը, բայց որ գաք G+ ու գիտեմ, որ Odnoklassnik-ցիները հաստատ չեն գա ու արդեն հերթով բոլորիդ դեմքերն էլ կհիշեմ:

Մի խոսքով կարդացեք ինչ թույնա G+-ը ու հեռացեք էդ կապույտ Odnoklassniki-ից՝ Facebook-ից :* 

Ու  իմացեք Google+-ի մասին…. վերջնա :)

Добавить комментарий

